У чому суть такої методики?
- Спеціальним програмним забезпеченням створюється графічне креслення диска, а також його віртуальна 3D модель
- На цю модель, враховуючи твердість матеріалу, технічні характеристики диска і т.д., подається максимальне робоче навантаження
- Під час перевірки обертання диска, всі його спиці працюють по черзі і перевіряються на розтягнення, кручення і стиснення. Адже кожна спиця колеса відіграє найважливішу роль в забезпеченні його механічної стабільності і цілісності
Випробування диска WSP Italy навантаженням в 500 кг: 3D-модель диска
Як приклад, представляємо Вам віртуальне випробування диска WSP Italy - створення 3D-моделі диска під час дії на неї навантаження зі значенням в 500 кг.
Навантаження значенням в 500 кг на чорновому варіанті - критичне для даної моделі диска. Воно може привести до розлому диска, але сучасні розробки без проблем дозволяють знайти і усунути недоліки конструкції диска і точно розрахувати запас його міцності.
- синій колір позначає безпечні ділянки;
- зелений - ділянки, що вказують на мінімальні ризики для автомобільного колеса;
- жовтий колір вказує на ймовірність незначних пошкоджень, таких як мікротріщини;
- червоний колір - на критичні ділянки, які можуть привести до розлому або тріщинах.
Колісний диск з наявністю червоних і жовтих зон до наступних етапів розробки не допускається, так як безпека продукції WSP Italy - це найвища цінність в діяльності компанії.
Малюнок 2 представляє собою остаточну версію креслення (REVISED 01). Завдяки впровадженню потрібних змін в конструкцію і додаванню матеріалів на проблемні ділянки, інженери отримали якісний диск, який відповідає всім вимогам безпеки.
Таким чином, диски WSP Italy легко справляються з іспитами, так як при розробці дисків італійськими інженерами на них збільшене максимальне навантаження на 25%!
Вкладення
- load-capacity-polnaja-nagruzka-3D-model-diska-wsp-italy-com-ua (72,087 кібібайта)